Obsah
Postup k podání stížností na výkon sociálně-právní ochrany dětí Městského úřadu
Každý občan má právo stěžovat si na postup správního orgánu Městského úřadu v Brumově-Bylnici či na nevhodné chování pracovníka úřadu.
Způsob podání stížnosti:
- ústně – tajemníkovi, starostovi, vedoucímu pracovníkovi správního odboru či jinému pracovníkovi MěÚ; při ústním podání bude zpracován písemný záznam stížnosti, který bude následně zkontrolován a podepsán tím, kdo stížnost podává,
- písemně
a) elektronicky – na email: radnice@brumov-bylnice.cz nebo na email konkrétního pracovníka dle seznamu kontaktů uveřejněného na webových stránkách obce,
b) poštou – na adresu: Městský úřad Brumov-Bylnice, H. Synkové 942, 763 31 Brumov-Bylnice.
Do stížnosti uveďte:
- své jméno a příjmení, kontakt,
- předmět stížnosti – na co si stěžujete,
- jakým způsobem si přejete být informováni o vyřízení stížnosti (poštou, elektronicky).
Stížnost je možné podat i anonymně, avšak v takovém případě není možné podat zpětnou vazbu a informovat o vyřízení stížnosti.
Vyřizování stížností:
- oprávněnou osobou k vyřizování stížností v agendě sociálně-právní ochrany na MěÚ Brumov-Bylnice je tajemník úřadu Ing. Kamil Sedlačík
- stížnost nikdy nevyřizuje ten, kdo je předmětem stížnosti
- stížnost bude vyřízena do 60 dnů ode dne jejího přijetí
- podle výsledku vyřízení stížnosti přistoupí úřad k nápravě
- o vyřízení stížnosti bude jedinec informován takovým způsobem, který si zvolil při podání stížnosti
- anonymní podání jsou řešena pouze v případě, jsou-li adresná, konkrétní a z obsahu je patrné, čeho se týkají
Pokud nejste spokojeni s tím, jak byla stížnost vyřízena, můžete se obrátit na Krajský úřad Zlínského kraje, Třída Tomáše Bati 21, 761 90 Zlín, email: podatelna@kr-zlinsky.cz.