Potřebujete poradit, nebo jen vyslechnout? Nebojte se obrátit na Linku důvěry Chytré péče

linka důvěry

Linka důvěry Chytré péče je sociální službou, která poskytuje telefonickou podporu a pomoc pro ty, kteří se ocitli v náročné životní situaci.

Začátek nového roku může být obdobím, kdy lidé bilancují uplynulý rok, řeší nové výzvy a mohou pociťovat větší potřebu sdílet své starosti. Nicméně ne každý má kolem sebe blízké, s nimiž by si mohl promluvit.

Linka důvěry Chytré péče je sociální službou, která poskytuje telefonickou podporu a pomoc pro ty, kteří se ocitli v náročné životní situaci. Lidé na linku důvěry volají s tématy jako je osamělost, smutek, špatný zdravotní stav, komplikované vztahy v rodině, duševní onemocnění či finanční tíseň. Někdo potřebuje poradit, někdo spíš vyslechnout a sdílet, obojí je v pořádku.

Velkou výhodou této linky je spolupráce s kolegy ze sociálního a právního poradenství. Díky nim můžou klientům bezplatně nabídnout i přímou pomoc s vyplňováním žádostí o příspěvky, v řešení sousedských či rodinných sporů, v zorientování se v nabídce sociálních služeb či podporu v prosazování svých práv.

Linka je celostátní a zcela bezplatná. Najdete ji na čísle 800 100 117 (funguje i o víkendu).

Volání je anonymní, člověk se nemusí představovat ani říkat cokoli, co by sám nechtěl, může také kdykoli zavěsit. Díky tomu se lidé mohou svěřit i s věcmi, které by se jinak obávali říct doma nebo přátelům. Kdo se necítí na zavolání, může napsat i e-mail.

linka důvěry

Datum vložení: 13. 1. 2025 13:14
Datum poslední aktualizace: 13. 1. 2025 13:17
Autor: Mgr. Hana Schnarr